god morgon middag kväll

Min nyår var inte särskilt rolig!!
Var i sjöbo, & hade övertråkigt!
Fyfan vad alla är jobbiga när man själv är
nykter,..
Somna vid 3 inatt, kan ju redan
säga nu att detta är ingen bra start
på detta året..
Menmen, tar en fundering runt de :(..
Imorgon då jävlar ska jag börja
träna som fan!
Gå ner mina jävla kilo som bara flög på mig!(y)
Precis duschat och väntar på att Jacke
ska komma hit från öörkmalmö!

Gott nytt år!!!
Nu kan man försöka glömma allt i 2011 &
börja om på nytt! (y)
Överskön låt:  http://www.youtube.com/watch?v=ZgSDEBliTLo



Vill, men endån inte :( jobbigt..


Kommentarer
Postat av: Mårten!

Kommer finnas där för dig! För alltid!!

Älskar dej <3<3

2012-01-01 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0