Tända ljus som vanligt och väntar ut tiden

Sitter i rummet och inte gör ett skit typ,
Kollar runt på datan lite överallt,
har ändrat på bloggen här lite för hade
övertråkigt, som ni kanske ser?
Sitter för tillfället och kollar musikvideor
& bara väntar på att familjen ska
komma hem och att Tommy kommer
hit så vi kan käka fondue & sen tårta, muums!
Funderar vad jag ska göra sen resten
av denna långa tråkiga dag...
Om man ska ta sig till Sjöbo
eller sitta här och ruttna? Hmm...
 Längtar så in i bomden till den 17 maj! 
 Lägger kanske in ett till inlägg ikväll om
jag har extra tråkigt..
Lägg någon kommentar om ni vill
att jag ska skriva om något speciellt.
Eller berätta något om mig själv.
Slänger upp 2 bilder!



På Tommy yr!



http://www.youtube.com/watch?v=xFYQQPAOz7Y

ÄLSKA LÅTEN!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Eja

Svar;

Så lite så :)



För att göra headern större går du in på stilmallen och letar upp avsnittet där det står #header. Sedan för att göra headern längre eller högre ändrar du värdet i width och height.



ex:

#header {

background: url() repeat;

width: 700px;

height: 200px;

}



Hoppas det var till hjälp. Om du inte förstod eller vill fråga om något annat så hjälper jag gärna till :)

2011-12-28 @ 18:52:48
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Eja

Svar;

Om det är en bild du har i headern som du vill göra större, måste du först göra själva bilden större. Det gör du lätt i exempelvis photoshop. Därefter kan du lägga in bilden igen i headern :)

2011-12-28 @ 21:34:18
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0