så jävla arg..

Hejsan hoppsan
Tur man kan skriva av sig här..
Dagen igår blir det ju, började med att jag
kom hen från Choffe,
åt mat och bara tog det lugnt..
Sen träffa jag Sofia som äntligen kommit hem från
mexico efter 3 veckor, snacka om saknad.. 
Kom hem vid halv 10, och då kom Jacke hit
och är kvar här innu och står och rotar i min gaderob hehe..
Idag har jag fått reda på att en äcklig sak
som alltid snackat skit, har snackat så jävla
mycket skit om mig, fyfan för den ööööörk..
Sånt gör mig så jävla irriterad!!

Jaja nu ska vi snacka vidare, och får
se när vi ska sova & om vi ska..

Idag är det ju nyår (y)
Men ingen dricka för min jävla mage... skit.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0