I didn't feel a thing so baby don't feel my pain just smile back

Tjeeena
Sitter och lyssnar musik kollar tattos,
äter romerska bågar (y)
Funderar på massa, som var jag ska vara på nyår
vad jag ska ha på mig, var jag ska sätta min tatuering?..
Svåra beslut..
Funderar runt på allt lite, göttgött.
Vill ut och shoppa men endån inte för övermycket
folk i mellandagsrean -.-
Imorgon blir det att fira min broder när han
slutat jobba.
Sen antar/hoppas jag att Jacke&Zara kan komma hit
och snacka lite skit med mig och mysa,
Snart nytt år längtaaaar, så jag kan börja
med mina mål ;) Och ska lyckas med!
Lämna gärna någon kommentar..
Här kommer nuvarande låten:


http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=MbPNwzFNQ7E&feature=endscreen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0