AWESOME DAG

Hejsan hoppsan!
Somna halv 4 inatt och vakna vid halv 9 - 9
imorse och fick världens utskällning av Michelle!
Haha ringer 50 gånger och jag orkar verkligen inte svara
och precis när jag svara stog hon och skulle
hoppa på bussen, men fick ta en sennare ist, & jag
upp fort som fan ringde jacke & berätta om min utskällning
fixa mig åt och allt sånt på en halvtimme
Sen körda in till Veberöd. Åkte med Michelle in te Lund
Gick runder i alla affärer ca 4 gånger haha
Hade jävligt kul åt massa, vilket jag inte trodde vi skulle
ha så jävla kul! HAHA..
Sen blev jag&Jacke hämtade i Veberöd
och kom äntligen hem vid ca 4.
Ätit och städat upp allt mjöl efter igår på rummet..
Ingeting händer i dena jävla byn
så åker väl med Tommy till Sjöbo (y)
Lita bilder kommer sen när michelle får tummarna ur röven!
Köpte iaf mer än jag brukar men endån inte mycket..
*Jeans
*4 linnen
*Trosor
*Något till håret
Det var det lilla


PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0